З 2010 р. Гімназія №136 бере участь у проекті Модель ООН
Модель Організації Об’єднаних Націй – це гра, в ході якої імітується засідання різних органів системи ООН. На цих засіданнях-імітаціях учасники виступають в ролі дипломатів. Вони представляють різні країни і беруть участь  в обговоренні поточних питань, які стоять на порядку денному в ООН.

За рахунок імітації діяльності ООН на прикладі роботи різних органів ООН учасники дізнаються:
• з якими проблемами зштовхуються люди в різних регіонах світу і на що вони покладають свої надії;
• яким чином ООН може покращити життя народів світу;
• які навички і яка модель поведінки сприяє розвитку міжнародної співпраці.
• проведення дискусій в рамках Моделі ООН дозволяє учасникам зрозуміти, як працює ООН і отримати уявлення про всі труднощі в досягненні міжнародної співпраці.

Починаючи з 2004 року за ініціативи Київського ліцею бізнесу та Асоціації керівників шкіл України відбулися п’ять регіональних конференцій старшокласників.
• «Модель ООН. Київ–2004». Тема: «Реформування освіти для покращення добробуту та подолання бідності». В конференції брали участь 24 київські школи, близько 150 учасників.
• «Модель ООН. Київ–2005». Тема: «Спорт на благо миру і розвитку». В конференції брали участь 29 київських шкіл та школи-партнери з інших міст України, близько 200 учасників.
• «Модель ООН. Київ–2008». Тема: «Міжнародна стратегія вирішення проблем молоді і розширення їх участі у житті суспільства». В конференції брали участь 22 київські школи та школи-партнери з інших міст України, близько 150 учасників.
• «Модель ООН. Київ–2009». Тема: «Освіта як фактор подолання глобальної фінансово-економічної кризи». В конференції брали участь 24 київські школи, близько 150 учасників.
• «Модель ООН. Київ–2010». Тема: «Світова спільнота – гарант збереження біорізноманіття для стійкого розвитку людства». В конференції брало участь 27 київських шкіл, близько 170 учасників.
• «Модель ООН. Київ–2011». Тема: «Молодь – запорука стійкого розвитку людства».

Гра «Модель ООН» складається з трьох етапів:
1. Інтенсивного процесу підготовки, пов’язаного з вивченням країн, які будуть представляти учасники;
2. Імітація одним з учнів  ролі посла країни-учасниці ООН під час дискусій;
3. Прийняття резолюцій, підбиття підсумків, оцінка виступів і прийнятих рішень.

Цілі конференції для учнів:
• розвивати в учнів широкий світогляд, стимулюючи прагнення до мирного вирішення світових проблем та знаходження консенсусу;
• формувати у молодих людей комунікативні, політичні, соціальні та лідерські компетентності;
• сприяти зацікавленості в діяльності ООН та інших міжнародних організацій, підвищувати обізнаність учнів з міжнародними проблемами шляхом залучення до роботи в конференції представників посольств, дипломатичних та міжнародних організацій.

Цілі конференції для вчителів:
• сприяти підготовці молоді до участі у конференції;
• опановувати активні форми навчальної роботи (а саме ігрові імітації, лобіювання, дебати, досягнення консенсусу);
• формувати в учнів уміння чути думки інших учасників та знаходження компромісу в вирішенні проблем;
• забезпечити засоби поширення освітньої програми «Модель ООН» серед молоді та вчителів.